2016. augusztus 24., szerda

Az a bizonyos kérdőív

Igen, az a kérdőív, amit nemrégiben feltettem, abban a reményben, hogy páran készek kitölteni ezt a félperces felmérést (:D). 47 ember vállalkozott erre, akiknek nagyon hálás vagyok ezért (<3), még akkor is, ha volt pár értelmetlen válasz.
már három napja áll a bejegyzés, nem is tudom miért nem tettem még ki, de most itt van. :D
Úgy gondoltam, megosztom veletek az eredményt, és leírom, melyik kérdésnek mi lett volna a célja, az értelme, mert volt egy-két érdekes válasz is, amit nem nagyon tudtam mire vélni.
És mielőtt bárki is rákérdezne, a kérdőív erre a blogra vonatkozott, hogy feldobjam egy picit, és ne csak kritikák, meg fejlécek tömkelegét találjatok itt, ráadásul eljutottam arra a pontra, hogy időnként kiírnám magam (, erre eddig nem volt nagyon sok példa).

Erre a kérdésre a 47 emberből nyolcan nemmel, harminckilencen pedig igennel válaszoltak. Néhányan félreértelmezték a kérdést. Nem, nem arról szólt a kérdés, hogy érdekelne-e egy, az unalmas mindennapjaimmal teletömött blog, hanem arról, hogy van-e igény egy-két ilyen posztra, amiknek ráadásul a témája nem az lesz, hogy ezt csináltam aznap, meg ilyenek, hanem ha van valami érdekesség, amiről úgy gondolom, érdekelhet valakit, megosztom.
Ehhez nincs külön hozzáfűznivalóm, örülök, hogy vannak érdeklődők minden kategóriára, illetve csatolnám az egyéb lehetőségekhez megadottakat. Mindent leírok, amit találok, ha van valami többször, azt nyilván csak egyszer.
  • "Nem"
  • "One Direction"
  • "Semmi" (2 ember)
  • "Cikkek"
  • "Magándolgok, sulis ügyek, hétköznapok"
  • "Minden :D"
  • "Igazából mindenféle amit az író érdekesnek tart! :)"
Na, itt voltak azok a bizonyos válaszok, amikről fentebb írtam.
  • "Csak"
  • "Csak akkor lenne érdekes, ha az olvasókkal tartanád a kapcsolatot és egy történetes blogon pár infót megosztanál magaddal. De az nem érdekel mit csinálsz minden nap."
  • "Mert nem"
  • "One Direction"
  • "Ne vedd túl személyesre, kerüld a magánéleteddel kapcsolatos dolgokat."
  • "Mert szerintem nem ránk tartozik, de érdekel és szívesen olvasom őket"
  • "Kizárt dolog mert nem tudom, meg amúgy sem szeretem a blogokat."
  • "Mert unalmasak"
  • "Blablablaszobor!" :)

Nem akartam senkit megsérteni a válaszok kimásolásával, tehát ne vegye senki magára.

Ez volt tehát az a bizonyos kérdőív, amit néhány napja publikáltam (lassan egy hete). Ha esetleg az igennel válaszolókat még mindig érdekli a téma, akkor nyugodtan gyertek a blogra, mindekit örömmel látok. Valószínűleg minden témában írni fogok egy keveset, mert mindegyiket szeretem :D

xxRocha A. R.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam a blogodra, de mivel úgy vagyok, hogy mindenhova, ahová benézek írok egy picit.
    Szóval. Én nem töltöttem ki a kérdőívet, pusztán csak azért, mert nem találkoztam vele.
    De én nagyon szeretem az ilyen posztokat, ha egy kicsit jobban ismerem az írót. (Illetve már régóta keresek egy olyan AKTÍV blogot, ahol leírják a napjukat)
    Csak így tovább, még nézelődök egy picit a blogon.
    Puszillak: Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló :)
      Örülök, hogy írtál, remélem tetszeni fognak a bejegyzések.
      xxRocha A. R.

      Törlés