2016. október 4., kedd

30 napos könyvkihívás: 03.

Kedvenc könyvsorozatod

On Sai: Szivárgó sötétség

Nem tudom elkerülni, hogy ne szerepeljen ez a sorozat egy másik napon a kihívás során, de hogy melyiken, azt majd idejében megtudjátok :)
Az első napon már írtam már arról, hogy megakadtam az olvasás-maratonomban.
Ezt a könyvet mégsem tudtam letenni, egészen attól perctől kezdve, hogy az első 50 oldalt elolvastam.
Napok alatt a sorozat végére értem (akkor még csak Lucy-ig volt megírva), és vártam a harmadik kötetet. Aztán egyszercsak meglátom az írónő facebook oldalán, hogy megjelent egy kiegészítő kötet.
Jelenleg az ősz végén/decemberben megjelenő Arthur (?/Artúr) részt várom nagyon, és reménykedem benne, hogy minél hamarabb a kezembe kaphatom.
Hogy a történetről is beszéljek:
Tulajdonképpen arról van szó, hogy a négyből két főszereplő keresztény és ebben a világban üldözik őket, a csaj megszökik kadétnak, és mindenféle kalandos dolog történik a négy főszereplőnkkel...
Annyi minden, hogy összeszedni se lehet mindent a lehető legkevesebb spoilerrel.
Időközben megjelenik két entitáns (Isten és Sátán) is, ami alaposan felkavarja a történetet, és alapjaiban rázkótatja meg a mentálok, emberek gondolatkodását.

Amikor egy dedikálás során beszélgettem az írónővel, azt mondta, hogy alapvetően 30 év körüli felnőtteknek szánta a sorozatot, és teljesen meglepődött, hogy ilyen fiatalok is olvassák (14 éves voltam ekkor). Emellett megígérte, hogy megpróbál nem nagyon feldarabolós jeleneteket írni, mert a lányai is olvassák.
Tehát, akinek megtetszik a tartalom alapján, annak csak azt tudom mondani, hogy mindenképp olvassa el, nem fog benne csalódni <3
xxRocha A. R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése