2016. október 8., szombat

30 napos könyvkihívás: 05.

Egy könyv, amitől boldog leszel

Tulajdonképpen bármilyen happy end könyvtől boldog leszek, általában a telómon lévő, letöltött könyvek közül szoktam választani, ha rossz kedvem van.
De még ugyanúgy berakhattam volna ide Nalini Singh: Egy világ, két faj - állandó küzdelem sorozatát, vagy Cassandra Végzet ereklyéit, esetleg Sílvia Day Crossfire-ét.
Hasonló egy picit ehhez Borsa Brown Arab könyve, abban a tekintetben, hogy mindkettőben van egy arabunk, csak más környezetben.
Amiért ezt választottam és nem a másikat, az a könyvek vége volt, és Borsáét nem bírtam lélekkel még egyszer elolvasni. Nem árulom el mi volt, olvassátok el. Mindkét könyvnek lenyűgöző a sztorija és a fogalmazása, ennek ellenére Ashley könyvét olvassák és ismerik kevesebben.

A történet erotikus, a vége fele már inkább romantikusnak nevezhető és egy kitalált arab városban, Al Jannah-ban játszódik.
A férfi főszereplőt szerettem, ennek ellenére volt, amikor azt mondtam, hogy elég volt, ezt még te sem engedheted meg magadnak :D
Mesmira igazából semleges szereplő volt nekem. 

Hogy végül miért is erre a napra tettem be a könyvet? A válasz egyszerű: A két szereplőnk állandó veszekedései és nézeteltérései ellenére mégis szép véget kap a könyv, és ez az, ami fel tud vidítani.

xxRocha A.R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése